Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

"Nostalgic moments of the past..." Mixed media art journal pages

Γεια σας αγαπημένοι μου bloggers!
Πέρασε λίγος καιρός που δεν έκανα ανάρτηση στο blog μου...αλλά είχα πολλά (και ωραία...) να ασχοληθώ το τελευταίο διάστημα.
Βλέπετε, εκτός από αυτές τις καλλιτεχνικές δημιουργίες που ήδη ξέρετε...ασχολούμαι και με άλλες καλλιτεχνικές δραστηριότητες...όπως το θέατρο!
Ναι...είμαι και ερασιτέχνης ηθοποιός εδώ και δεκαέξι περίπου χρόνια και αυτήν την περίοδο ανεβάζαμε μία θεατρική παράσταση, οπότε δεν είχα και πολύ χρόνο να ασχοληθώ με οτιδήποτε άλλο...

Αφήνοντας πίσω λοιπόν την πολύ γλυκιά ανάμνηση του θεάτρου...πάμε στα δικά μας!!!
Έχω δύο art journal pages (δημιουργικές σελίδες) να μοιραστώ μαζί σας σήμερα...
Για δείτε...


Η ιδέα είναι εμπνευσμένη από την καταπληκτική καλλιτέχνη Marta Lapkowska -Maremi's Small Art, η οποία είναι για μένα μία από τις μέντορες μου στην τεχνική mixed media.
Στις σελίδες αυτές, οι δαντέλες είναι εκείνες που δημιουργούν μία ιδανική ανάγλυφη υφή και δίνουν "τόπο" και "χώρο" στα σπρέι για να αναδείξουν το αποτέλεσμα!
Δείτε μερικές φωτογραφίες ακόμη...





















Thank you Marta for the inspiration!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου