Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

"Believe in yourself"...Mixed media art canvas

Γεια σας αγαπημένοι μου bloggers!!!
Έχω έναν καμβά με την τεχνική mixed media να μοιραστώ μαζί σας σήμερα!
Για ρίξτε μια ματιά...


Για τον φόντο, χρησιμοποίησα χαρτοταινία, gesso και κομματάκια από την ταινία που χρησιμοποιούν για γυψοσανίδα. Έτσι δημιούργησα μία υφή για να πατήσουν πάνω τα σπρέι και οι σφραγίδες. Στην συνέχεια για να φτιάξω το θέμα μου, δηλαδή το κοριτσάκι, χρησιμοποίησα μία vintage χαρτοπετσέτα και με την τεχνική του decoupage, την προσάρμοσα πάνω σε ένα χαρτόνι. Αφού στέγνωσε, το έκοψα περιμετρικά και το κόλλησα πάνω στον καμβά μου.
Τέλος, έκοψα μία πεταλούδα από χαρτί scrapbooking και τον τίτλο μου και ολοκλήρωσα το αποτέλεσμα με το να τονίσω τον καμβά περιμετρικά με μαύρο ακρυλικό χρώμα!
Δείτε μερικές ακόμη λεπτομερείς φωτογραφίες...












Ευχαριστώ που επισκεφτήκατε το blog μου!!!

1 σχόλιο: