Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Ένα ιδιαίτερο βιβλίο ευχών.../ A special wish book...

Γεια σας αγαπημένοι μου bloggers!
Αυτή την φορά θα μοιραστώ μαζί σας ένα εξολοκλήρου χειροποίητο βιβλίο ευχών που κατασκεύασα!
Για δείτε...




Είναι ένα πολύ ιδιαίτερο βιβλίο ευχών γιατί το έφτιαξα για μία πολύ ιδιαίτερη περίπτωση.
Πριν από λίγες μέρες, η κόρη μου, μου ανακοίνωσε, πως ο δάσκαλός της έχει γενέθλια και πως αποφάσισαν με τους συμμαθητές της να του κάνουνε ένα πάρτυ έκπληξη.
Θέλανε όμως να του κάνουνε όλοι μαζί κι ένα δώρο και τους πρότεινα ότι το καλύτερο δώρο θα ήταν οι ευχές τους βγαλμένες μέσα από την καρδιά τους. Γράψανε λοιπόν τις ευχές τους ο καθένας ξεχωριστά σε μικρές καρτούλες, κι εγώ τις πήρα και τις έκανα αυτό το βιβλίο ευχών.




Το κατασκεύασα με την αγαπημένη μου τεχνική mixed media και το επεξεργάστηκα έτσι ώστε να δείχνει ένα vintage βιβλίο ευχών.
























Και το οπισθόφυλλο...






I love it!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου