Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Οι χειροποίητες δημιουργίες μου...!!!!/ My handmade creations...!!!

Γεια σας αγαπημένοι μου bloggers!!!
Μου λείψατε...
Ξέρω πως δεν έκανα ανάρτηση αρκετό καιρό τώρα, αλλά οι πολλές υποχρεώσεις με κράτησαν μακριά από τα social media.
Θα επανορθώσω όμως, σας το υπόσχομαι...
Αυτό το διάστημα της απουσίας μου, συμμετείχα και σε μία έκθεση χειροποίητων κατασκευών η οποία έγινε στα πλαίσια κάποιων πολιτιστικών εκδηλώσεων για την γιορτή της άνοιξης!
Εκεί παρουσίασα πολλές από τις δημιουργίες μου, όπως καμβάδες με μεικτή τεχνική, decoupage σε ύφασμα, γυαλί και κερί, αλλά και πολλές πολλές μεταποιήσεις με διάφορες τεχνικές.
Στην έκθεση συμμετείχε και ο σύντροφός μου Σταμάτης, με κάποιες από τις δικές του δημιουργίες, με την τεχνική της πυρογραφίας σε ξύλο.
Δείτε κάποιες γενικές φωτογραφίες από την έκθεση παρακάτω...και προσεχώς θα αναρτήσω και λεπτομερείς φωτογραφίες από όλες τις κατασκευές ξεχωριστά!














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου