Τρίτη 14 Απριλίου 2015

10.000 προβολές - 10.000 views


Γεια σας αγαπημένοι μου bloggers!
Η σημερινή ανάρτηση δεν είναι σαν όλες τις άλλες είναι λιγάκι διαφορετική. Μόλις σήμερα το πρωί έφτασα τις 10.000 προβολές στο blog μου και είμαι πολύ χαρούμενη διότι δεν θα μπορούσα να το καταφέρω χωρίς τη δική σας στήριξη! Το γεγονός ότι πολλοί από εσάς τόσο από το Facebook όσο και από το διαδίκτυο, είδατε τις κατασκευές μου και επισκεφτήκατε το blog μου με συγκινεί ιδιαίτερα και μου δίνει δύναμη αλλά και έμπνευση για να συνεχίσω να δημιουργώ. Σας ευχαριστώ και πάλι μέσα από την καρδιά μου!
Elen

Hello my dear bloggers,
Today's post is not like all the previous but it's a bit different. Today I have just reached 10.000 views in my blog and I am very-very happy because I couldn't manage that without your support! The event that a lot of you so from Facebook as from the general net, saw my creatures and visited my blog, thrills me and encourages and inspires me to keep on making hand-made things. Thank you a lot!

Elen

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου